keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Saippuakupin metsästystä

Noniin, olen kolunnut armaan kotikaupunkimme jokaisen tavaratalon ja sisustuskaupan enkä ole saippualleni kuppia löytänyt. Vaihtoehtoja on kussakin liikkeessä korkeintaan kolme tai ei lainkaan. Ilmeisesti nykyään ihmiset käyttävät nestesaippuoita. Pala on kuitenkin riittoisampi ja minulla sattuu olemaan eräs ihanan rasvainen ja laadukas käytössä… Niin rasvainen, että valuu pitkin lavuaaria.

On siirryttävä siis nettikaupoille. Haen siis puista tai marmorista, mutta kuten kollaasista näette, harkitsen muitakin tyylikkäitä kipposia. Saa siis ehdotella! Mitäs mieltä olette, minkä noista valitsisin?

Putipuhtoista loppuviikkoa! Me lähdemme miehen kanssa perjantaina Israeliin pariksi viikoksi. Ehkä sieltä löytyy tuliaisia kylppäriinkin?

<3 Jeni

6 kommenttia:

  1. 1. ja 3. on mun lempparit! Ihanaa reissua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun henk. koht lemppareita on kaikki paitsi vika =D Toi bambu on lähinnä sitä mitä eka ajattelin...

      Poista
  2. Casa Stockmann Bambu tai Möve Teak!

    -P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin kans puist ihan eka, olin satavarma et haluu sellasen. Mut sit alko houkuttelee marmori ja kun marmorista etsiskelin, törmäsin tohon kiveen. Iiks! Mä luulen et toi bambu silti vastaa eniten tarpeita, siinä on se valutuspohjakin.

      Poista
  3. Saippuapalan tulisi olla ritilän päällä, jotta se kuivuisi käytön välissä eli en valitsisi noita joissa saippua joutuisi likoamaan vedessä. Kaikki tosin ovat kauniita :)

    VastaaPoista

Heitä rohkeasti lappu luukusta sisään! =) Aina on kiva saada kirje tai kortti. <3